Ciemnokrwiści (Dark-Blood Alliance)
|
barowei |
Dodany dnia 08-10-2009 11:54
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Wolałbym, żeby wszystkie miały atak dystansowy, co do stat, to sam wyskoczę z wstępną propozycją, jak będzie ¼le, to zawsze można zmienić
Salamandra:
swamp ambush
38hp 5mp 17gold 34xp
Szpony - melee - blade - 6-3 backstap
Zielona salamandra:
ambush, swamp ambush
49hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Sieć - ranged - impact - 9-2 slows
Czarna salamandra:
nightstalk, swamp ambush
44hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Zatrute ostrza - ranged - pierce - 4-4 poison
Niebieska salamandra:
water ambush, swamp ambush
50hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Dyski miotane - ranged - blade -8-3 marksman/precision
Czy to są zbalansowane staty, to ja nie wiem, ale zawsze możecie mnie poprawić, wszystkie nazwy ataków są rzecz jasna robocze
EDIT: Wprowadzono korektę w statach(uwzględnione swamp ambush u zielonej i niebieskiej salamandry)
Edytowane przez barowei dnia 09-10-2009 00:26
|
|
|
|
Poliuks |
Dodany dnia 08-10-2009 15:50
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 336
Data rejestracji: 28/07/2008 13:50
|
Salamandra lvl 1 powinna raczej być kupowana za 16 g. Niebieskiej salamandrze dyski miotane zmieniłbym na chakram. Balans wg. mnie dobry. |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 08-10-2009 17:32
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Bardzo mi się podobają te statystyki, dzięki Ci wielkie barowei Zielonej salamandrze brakuje tylko swamp ambush (obok forest), to samo z niebieską. Te istoty kochają bagno bez względu na lvl. Nie wiem jak zmienią się ceny w tej sytuacji. Co do lvl 1 to obstawiłbym przy 17g.
Co do rodzaju broni miotanej dla niebieskiej to sam to jeszcze przemyślę (czakram już jest u bladedancera z warlocks).
I jeszcze określmy czy mają być praworządne, neutralne, czy też chaotyczne.
Edytowane przez inferno8 dnia 08-10-2009 17:33
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 08-10-2009 18:01
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
To swamp ambush też miał być??
Cholera, swoje staty opierałem na tym, że Dark salamander ma 2 typy ambushów, czyli dla balansu powinien mieć najmniej hp ze wszystkich. Wynikało to z przewagi jaką uzyskuje, podczas dnia może ukrywać się w bagnach a w nocy spokojnie przemieścić się do kolejnego bagna, by w końcu zaskoczyć wroga na jego tyłach i być może zatłuc króla...
Blue salamander według założeń ma być wojownikiem, nie spowalnia ani nie truje ale za to może najskuteczniej stawić czoła wrogom, będzie się czaił w wodzie i swoją bronią dystansową zdejmował biedne mermeny które polegają na swojej zwinności w morzu W jego przypadku zastanawiałem się nad podrasowaniem ataku wręcz do 8-3 backstap, ale nie wiem, czy nie będzie zbyt mocny, w gruncie rzeczy może on wtedy zadać 48 czystych* obrażeń w połączeniu z backstapem(dla porównania przy 7-3 może zadać 42 czystych obrażeń a przy 6-3 36)
Ale nad tym, czy podrasować hp darka to już sami pomyślicie, przemyślcie również zwiększenie blue'owi obrażeń w melee, mój udział w statsowaniu jednostek uznaję za zakończony.
Aha, i ja jestem za chaotycznym(a co, dark salamander to niby skąd się bierze, hm?)
[small]* Czyste obrażenia dotyczy obrażeń jakie jednostka zada w neutralnej porze dnia(świt lub zmierzch) oraz kiedy wróg ma 0% pancerza do danego typu ataku.[/small]
Edytowane przez barowei dnia 08-10-2009 18:41
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 08-10-2009 20:06
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
Czarną salamandrę możemy usunąć z listy rekrutacji na poziomie Masters, przez co nie będzie tak łatwo skorzystać z jej zdolności. Poza tym podkręciłbym xp zwykłej salamandry na 40. Czekam na weryfikację. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 09-10-2009 00:23
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Trochę mnie ¼le zrozumiałeś, ja myślałem, że kiedy wszystkie mają po 2 ambushe to czy czasem Dark salamander nie jest zbytnio osłabiony przez stratę na hp. Ale rzecz jasna możesz mieć rację, a więc odwołajmy się do siły najwyższej i niechaj Sagez rozsądzi
Ja bym dał jaszczurkom raczej słabe ochrony na terenach(rzecz jasna nie wszystkich, na niektórych terenach może ona mieć 20 albo 50% ochrony, niezbyt mnie to interesuje):
30% na tych zwykłych(droga, łąka, etc.)
40% w zamkach, wioskach, górach, wzgórzach, ogólnie większości terenów(za wyjątkiem tych usytuowanych na bagnach lub w wodzie)
60% na rodzimym terenie 2-ich lvli salamander(blue - woda, dark - null(lub grzybowe lasy, a co), green - las)
70% na bagnach
Co prawda dzięki licznym umiejętnością dalej są mocne, ale nie powinny już stanowić takiego problemu.
I jeszcze jedno, co sądzicie o podrasowaniu ataku wręcz niebieskiemu? Ja jestem raczej na nie, ale chcę poznać wasze zdanie...
Tak, tak, wiem, miałem już nic nie pisać o statach, przykro mi, że zepsułem świętowanie, ale jak widać kiedy mnie łapie nastrój na pomaganie infernowi to nic nie jest zdolne mnie powstrzymać |
|
|
|
Jarvis |
Dodany dnia 10-10-2009 21:43
|
Czeladnik
Postów: 64
Data rejestracji: 22/07/2008 14:01
|
Wybaczcie, że tak ni z gruchy ni z pietruchy zacznę o czymś innym
Otóż wiwerny jak dla mnie ciuteńkę "dziko" wyglądają bez rąk. Można by było im dać jakieś małe przednie kończyny, coś na wzór t-rex'a |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 11-10-2009 09:59
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
@Jarvis: Jak dla mnie wyglądają idealnie (no może poza tą surowością konturów). Z resztą zacząłem je animować i taki drobny dodatek musiałbym odzwierciedlić na każdej klatce, a to męcząca robota
@barowei: jestem na nie z podrasowaniem ataków Blue. Co do modyfikatorów to trochę je zmienię wg własnych odczuć, ale podoba mi się pomysł rodzimych terenów.
Bardzo ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych tą frakcją:
Wycofałem Join Script. Po kilku testach uznałem, że wersja bez opcji łączenia jednostek jest przede wszystkim prostsza, przejrzystsza i nie traci na jakości. Sam JS postanowiłem umieścić w kampanii o Ciemnokrwistych. Myślę, że takie skomplikowane rozwiązania znacznie lepiej sprawdzają się w grze singleplayer niż w multi. Tak więc nic straconego. Nie wykluczone, że gracze po przejściu kampanii z JS zapragną czegoś takiego w grze multi i jeśli tak się stanie to przywrócę Join Script do ery. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 11-10-2009 12:25
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Trochę szkoda, ponieważ wiązałem z tym skryptem wielkie nadzieje, ale niechaj będzie po twojemu. Prywatnie za to uważam, że JS i nowe rozwiązania jakie ze sobą niesie o wiele bardziej rozkwitło by w multi niż w kampanii którą zwykle przechodzi się raz a potem zapomina
Co do salamander to niech będzie, tylko błagam cię, ich aktualne modyfikatory na bagnach to jakaś przerażająca pomyłka, daj im chociaż 50% jeśli tak bardzo nie chcesz dawać wyższych modyfikatorów... |
|
|
|
JaszczurA |
Dodany dnia 11-10-2009 14:42
|
Przybysz
Postów: 15
Data rejestracji: 18/09/2009 23:14
|
to jak bez JS będą awansować powiedzmy żaby? według starej ścieżki rozwoju czy coś nowego wymyśliłeś? |
|
|
|
Mafcio |
Dodany dnia 11-10-2009 14:52
|
Czeladnik
Postów: 73
Data rejestracji: 18/08/2009 14:58
|
JS nie będzie? A takie fajne możliwości były... A co z tymi połączeniami: np. żaba z kusznikami, żaba z wiwerną itp. |
|
|
|
Vetch |
Dodany dnia 11-10-2009 14:58
|
Poszukiwacz Przygód
Postów: 274
Data rejestracji: 21/08/2008 17:29
|
NIEEE! Inferno, czemu?! Zapowiadało to prawdziwy powiew świeżości, a ty tutaj z czymś takim wyskakujesz . Nie wiem, czy kiedykolwiek ci to wybaczę |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 11-10-2009 15:10
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
JS zagmatwał całkowicie grę tą frakcją. Po prostu sposób sterowania tym wszystkim tak bardzo się różnił od normalnej gry, że na dłuższą metę byłoby to złe posunięcie. Obecność JS wymagałaby od każdego z Was uczenia się wszystkiego od nowa. Musielibyście rozegrać kilkadziesiąt partii by nauczyć się sterowania oddziałami DB. Ja grałem w wersję z połączeniami i wiem jak to jest. Uznałem, że w singleplayer JS będzie miał lepsze zastosowanie. Obecność misji szkoleniowych sprawi, że w szybszym czasie opanujecie poszczególne warianty połączeń i być może dzięki temu przywrócę JS do multi. Powtarzam, że to nic straconego, nie wyrzucam swojej kilkutygodniowej pracy na śmietnik.
W zamian dostaniecie normalną frakcję, w której jednostki awansują na swe połączenia. |
|
|
|
Mafcio |
Dodany dnia 11-10-2009 15:22
|
Czeladnik
Postów: 73
Data rejestracji: 18/08/2009 14:58
|
A co z tymi połączeniami: np. żaba z kusznikami, żaba z wiwerną itp.
Pytam po raz drugi?! Bo chciałbym wiedzieć... |
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 11-10-2009 15:32
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
¯aba będzie awansować na 1 z 3 połączeń, w tym na żabę z kusznikiem (zaś ta na podwójnych kuszników na żabie). Nie będzie żaby z wiwerną. |
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 11-10-2009 17:32
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Twoje rozumowanie, inferno, ma sens, ale tylko połowiczny, wiedz, że nawet jeśli wyjdzie kampania i naciskany zewsząd dodasz ten JS to i tak wielu ludzi nigdy nie rozegra kampanii więc ciężko będzie ci uniknąć problemów napisanych powyżej, w gruncie rzeczy jest to odwlekanie nieuniknionego
Ale rzecz jasna uszanuję twoją decyzję, w końcu to twoja era.
Edytowane przez barowei dnia 11-10-2009 17:34
|
|
|
|
inferno8 |
Dodany dnia 11-10-2009 17:46
|
Główny Zarządca
Postów: 1346
Data rejestracji: 12/07/2008 09:12
|
barowei napisał:
i tak wielu ludzi nigdy nie rozegra kampanii <tajemniczy śmiech>
Skończyłem animacje pierwszych poziomów i linii żab. Jakby ktoś chciałby jeszcze podyskutować o statystykach to ma jeszcze tydzień.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 18:45
|
|
|
|
Serpent |
Dodany dnia 11-10-2009 20:46
|
Czeladnik
Postów: 60
Data rejestracji: 15/08/2008 16:40
|
Inferno, dla mnie szamańskiej żabie powinny też błyskać tatuaże fajniej by to wyglądało. Ale rzecz jasna to moje zdanie i jak ci to ciężko zrobić to się nie przemęczaj, bo zamierzam cię jeszcze zakatować OGROMN¡ ilością pytań na temat programowania (chcę stworzyć zdolność "pęta", więcej zdradzę pó¼niej.
---
Serpent tu był!
|
|
|
|
barowei |
Dodany dnia 11-10-2009 22:44
|
Zarządca
Postów: 174
Data rejestracji: 09/09/2008 17:52
|
Ehrm, byłaby hiciorem w eom gdyby jednak pojawił się ten Join Script
No dobra, dobra, wybacz inferno, już nie będę
A czego konkretnie ma być ta animacja? Obrony? Najbardziej rzuca się w oczy płaskość okręgu w porównaniu do żaby. A co do samego okręgu to wielka robota, te runy są wręcz piękne. |
|
|
|
Mafcio |
Dodany dnia 12-10-2009 09:41
|
Czeladnik
Postów: 73
Data rejestracji: 18/08/2009 14:58
|
Ehrm, byłaby hiciorem w eom gdyby jednak pojawił się ten Join Script
Popieram
Myślę, że to obrony, ale też jest fajna animacja Mystical Jinna Bajer |
|
|