Witaj Wesnothańczyku
Zobacz temat
 Drukuj temat
Ciemnokrwiści (Dark-Blood Alliance)
barowei
Wolałbym, żeby wszystkie miały atak dystansowy, co do stat, to sam wyskoczę z wstępną propozycją, jak będzie ¼le, to zawsze można zmienićPfft

Salamandra:
swamp ambush
38hp 5mp 17gold 34xp
Szpony - melee - blade - 6-3 backstap

Zielona salamandra:
ambush, swamp ambush
49hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Sieć - ranged - impact - 9-2 slows

Czarna salamandra:
nightstalk, swamp ambush
44hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Zatrute ostrza - ranged - pierce - 4-4 poison

Niebieska salamandra:
water ambush, swamp ambush
50hp 5mp 35gold null
Szpony - melee - blade - 7-3 backstap
Dyski miotane - ranged - blade -8-3 marksman/precision

Czy to są zbalansowane staty, to ja nie wiem, ale zawsze możecie mnie poprawić, wszystkie nazwy ataków są rzecz jasna roboczeCool

EDIT: Wprowadzono korektę w statach(uwzględnione swamp ambush u zielonej i niebieskiej salamandry)
Edytowane przez barowei dnia 09-10-2009 00:26
 
Poliuks
Salamandra lvl 1 powinna raczej być kupowana za 16 g. Niebieskiej salamandrze dyski miotane zmieniłbym na chakram. Balans wg. mnie dobry.
 
inferno8
Bardzo mi się podobają te statystyki, dzięki Ci wielkie barowei Smile Zielonej salamandrze brakuje tylko swamp ambush (obok forest), to samo z niebieską. Te istoty kochają bagno bez względu na lvl. Nie wiem jak zmienią się ceny w tej sytuacji. Co do lvl 1 to obstawiłbym przy 17g.

Co do rodzaju broni miotanej dla niebieskiej to sam to jeszcze przemyślę (czakram już jest u bladedancera z warlocks).

I jeszcze określmy czy mają być praworządne, neutralne, czy też chaotyczne.
Edytowane przez inferno8 dnia 08-10-2009 17:33
 
barowei
Shock To swamp ambush też miał być?? Shock
Cholera, swoje staty opierałem na tym, że Dark salamander ma 2 typy ambushów, czyli dla balansu powinien mieć najmniej hp ze wszystkich. Wynikało to z przewagi jaką uzyskuje, podczas dnia może ukrywać się w bagnach a w nocy spokojnie przemieścić się do kolejnego bagna, by w końcu zaskoczyć wroga na jego tyłach i być może zatłuc króla...

Blue salamander według założeń ma być wojownikiem, nie spowalnia ani nie truje ale za to może najskuteczniej stawić czoła wrogom, będzie się czaił w wodzie i swoją bronią dystansową zdejmował biedne mermeny które polegają na swojej zwinności w morzuPfft W jego przypadku zastanawiałem się nad podrasowaniem ataku wręcz do 8-3 backstap, ale nie wiem, czy nie będzie zbyt mocny, w gruncie rzeczy może on wtedy zadać 48 czystych* obrażeń w połączeniu z backstapem(dla porównania przy 7-3 może zadać 42 czystych obrażeń a przy 6-3 36)

Ale nad tym, czy podrasować hp darka to już sami pomyślicie, przemyślcie również zwiększenie blue'owi obrażeń w melee, mój udział w statsowaniu jednostek uznaję za zakończony.
Aha, i ja jestem za chaotycznym(a co, dark salamander to niby skąd się bierze, hm?Grin)

[small]* Czyste obrażenia dotyczy obrażeń jakie jednostka zada w neutralnej porze dnia(świt lub zmierzch) oraz kiedy wróg ma 0% pancerza do danego typu ataku.[/small]
Edytowane przez barowei dnia 08-10-2009 18:41
 
inferno8
Czarną salamandrę możemy usunąć z listy rekrutacji na poziomie Masters, przez co nie będzie tak łatwo skorzystać z jej zdolności. Poza tym podkręciłbym xp zwykłej salamandry na 40. Czekam na weryfikację.
 
barowei
Trochę mnie ¼le zrozumiałeś, ja myślałem, że kiedy wszystkie mają po 2 ambushe to czy czasem Dark salamander nie jest zbytnio osłabiony przez stratę na hp. Ale rzecz jasna możesz mieć rację, a więc odwołajmy się do siły najwyższej i niechaj Sagez rozsądziPfft

Ja bym dał jaszczurkom raczej słabe ochrony na terenach(rzecz jasna nie wszystkich, na niektórych terenach może ona mieć 20 albo 50% ochrony, niezbyt mnie to interesuje):
30% na tych zwykłych(droga, łąka, etc.)
40% w zamkach, wioskach, górach, wzgórzach, ogólnie większości terenów(za wyjątkiem tych usytuowanych na bagnach lub w wodzie)
60% na rodzimym terenie 2-ich lvli salamander(blue - woda, dark - null(lub grzybowe lasy, a coPfft), green - las)
70% na bagnach

Co prawda dzięki licznym umiejętnością dalej są mocne, ale nie powinny już stanowić takiego problemu.
I jeszcze jedno, co sądzicie o podrasowaniu ataku wręcz niebieskiemu? Ja jestem raczej na nie, ale chcę poznać wasze zdanie...




Tak, tak, wiem, miałem już nic nie pisać o statach, przykro mi, że zepsułem świętowanie, ale jak widać kiedy mnie łapie nastrój na pomaganie infernowi to nic nie jest zdolne mnie powstrzymaćCool
 
Jarvis
Wybaczcie, że tak ni z gruchy ni z pietruchy zacznę o czymś innym Pfft
Otóż wiwerny jak dla mnie ciuteńkę "dziko" wyglądają bez rąk. Można by było im dać jakieś małe przednie kończyny, coś na wzór t-rex'a Smile
 
inferno8
@Jarvis: Jak dla mnie wyglądają idealnie (no może poza tą surowością konturów). Z resztą zacząłem je animować i taki drobny dodatek musiałbym odzwierciedlić na każdej klatce, a to męcząca robota Pfft

@barowei: jestem na nie z podrasowaniem ataków Blue. Co do modyfikatorów to trochę je zmienię wg własnych odczuć, ale podoba mi się pomysł rodzimych terenów.

Bardzo ważna informacja dla wszystkich zainteresowanych tą frakcją:

Wycofałem Join Script. Po kilku testach uznałem, że wersja bez opcji łączenia jednostek jest przede wszystkim prostsza, przejrzystsza i nie traci na jakości. Sam JS postanowiłem umieścić w kampanii o Ciemnokrwistych. Myślę, że takie skomplikowane rozwiązania znacznie lepiej sprawdzają się w grze singleplayer niż w multi. Tak więc nic straconego. Nie wykluczone, że gracze po przejściu kampanii z JS zapragną czegoś takiego w grze multi i jeśli tak się stanie to przywrócę Join Script do ery.
 
barowei
Trochę szkoda, ponieważ wiązałem z tym skryptem wielkie nadzieje, ale niechaj będzie po twojemu. Prywatnie za to uważam, że JS i nowe rozwiązania jakie ze sobą niesie o wiele bardziej rozkwitło by w multi niż w kampanii którą zwykle przechodzi się raz a potem zapominaPfft

Co do salamander to niech będzie, tylko błagam cię, ich aktualne modyfikatory na bagnach to jakaś przerażająca pomyłka, daj im chociaż 50% jeśli tak bardzo nie chcesz dawać wyższych modyfikatorów...
 
JaszczurA
to jak bez JS będą awansować powiedzmy żaby? według starej ścieżki rozwoju czy coś nowego wymyśliłeś?
 
Mafcio
JS nie będzie? A takie fajne możliwości były... A co z tymi połączeniami: np. żaba z kusznikami, żaba z wiwerną itp.
 
Vetch
Sad NIEEE! Inferno, czemu?! Zapowiadało to prawdziwy powiew świeżości, a ty tutaj z czymś takim wyskakujesz Angry. Nie wiem, czy kiedykolwiek ci to wybaczę Pfft
 
http://vetch-dziennik.blogspot.com
inferno8
JS zagmatwał całkowicie grę tą frakcją. Po prostu sposób sterowania tym wszystkim tak bardzo się różnił od normalnej gry, że na dłuższą metę byłoby to złe posunięcie. Obecność JS wymagałaby od każdego z Was uczenia się wszystkiego od nowa. Musielibyście rozegrać kilkadziesiąt partii by nauczyć się sterowania oddziałami DB. Ja grałem w wersję z połączeniami i wiem jak to jest. Uznałem, że w singleplayer JS będzie miał lepsze zastosowanie. Obecność misji szkoleniowych sprawi, że w szybszym czasie opanujecie poszczególne warianty połączeń i być może dzięki temu przywrócę JS do multi. Powtarzam, że to nic straconego, nie wyrzucam swojej kilkutygodniowej pracy na śmietnik.

W zamian dostaniecie normalną frakcję, w której jednostki awansują na swe połączenia.
 
Mafcio
A co z tymi połączeniami: np. żaba z kusznikami, żaba z wiwerną itp.


Pytam po raz drugi?! Bo chciałbym wiedzieć...
 
inferno8
¯aba będzie awansować na 1 z 3 połączeń, w tym na żabę z kusznikiem (zaś ta na podwójnych kuszników na żabie). Nie będzie żaby z wiwerną.
 
barowei
Twoje rozumowanie, inferno, ma sens, ale tylko połowiczny, wiedz, że nawet jeśli wyjdzie kampania i naciskany zewsząd dodasz ten JS to i tak wielu ludzi nigdy nie rozegra kampanii więc ciężko będzie ci uniknąć problemów napisanych powyżej, w gruncie rzeczy jest to odwlekanie nieuniknionegoPfft

Ale rzecz jasna uszanuję twoją decyzję, w końcu to twoja era.
Edytowane przez barowei dnia 11-10-2009 17:34
 
inferno8
barowei napisał:
i tak wielu ludzi nigdy nie rozegra kampanii
<tajemniczy śmiech> Smile

Skończyłem animacje pierwszych poziomów i linii żab. Jakby ktoś chciałby jeszcze podyskutować o statystykach to ma jeszcze tydzień.
Edytowane przez AxeFighter dnia 08-11-2014 18:45
 
Serpent
Inferno, dla mnie szamańskiej żabie powinny też błyskać tatuaże Grin fajniej by to wyglądało. Ale rzecz jasna to moje zdanie i jak ci to ciężko zrobić to się nie przemęczaj, bo zamierzam cię jeszcze zakatować OGROMN¡ ilością pytań na temat programowania (chcę stworzyć zdolność "pęta", więcej zdradzę pó¼niej.
---

Serpent tu był!
 
barowei
Ehrm, byłaby hiciorem w eom gdyby jednak pojawił się ten Join ScriptPfft
No dobra, dobra, wybacz inferno, już nie będęWink

A czego konkretnie ma być ta animacja? Obrony? Najbardziej rzuca się w oczy płaskość okręgu w porównaniu do żaby. A co do samego okręgu to wielka robota, te runy są wręcz piękne.
 
Mafcio
Ehrm, byłaby hiciorem w eom gdyby jednak pojawił się ten Join ScriptPfft

PopieramWink
Myślę, że to obrony, ale też jest fajna animacja Mystical JinnaCool BajerCool
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.25
10,463,647 unikalne wizyty